Jump to content

Harryskyting felt på lördager Överby, Strömstad


Ken Adams

Recommended Posts

Lei av og gå og trå på Svinesund/Nordby med ektefelle/kjäreste og unger som maser?

 

Överby PK, like sör for Strömstad, ca 15min kjöring fra Svinesund, skyter klubbfeltstevne hver lördag.

Normalt 8 stasjoner, löypa er sånn ca 6-700m lang og i hovedsak på grusvei. Avstand på målene er som lengst 50m. Fin löype for trening og vi tar hensyn til nybegynnere som skyter på ubegrenset med tid.

Löypa tar ca 1 time at fullföre.

 

Det hele er veldig uhöytidlig, startavgiften er SEK 30.-/våpengruppe som dekker skiver osv. Det hele skytes som en serie utover hösten frem til jul. Så det er ikke noen premiering etter skytingen på lördagene.

Förstkommende lördag er det finfelt og revolverfelt, lördagen deretter fin, grov og militär. Men vi er ikke så nöye på det, du kan fint skyte grov når det egentligen er revolver men det kan da ikke telles med i serieskytingen.

Normalt er vi mellom 15-30 skyttere og vi går 4 i hver patrulje og patruljen, anviser, teller poeng og lapper skivene selv.

 

Det finnes kaffe og boller i pausene, kaffe+bolle koster 10.- kaffe og köttbullesmörgås 20.-

http://www.laget.se/overbypk

 

Er ikke noen forhåndspåmelding, men ta gjerne kontakt med meg, så vet jeg at du kommer.

overbypk@gmail.com

 

Så nå trenger du ikke gå med kjärringen og se på klär eller bli med den sure gubben din på Claes Olsson, nå kan du kose deg i feltlöypa :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...