Jump to content

Billigst på Dillon?


ARild...

Recommended Posts

Hei!

 

Noen som vet hvem som er billigst på Dillon presser i Norge? Tenker i utgangspunktet på XL 650, da den også kan lade rifle patroner. Men vurderer også square deal.

Det er vel 650 man kan få mest ekstra utstyr til?

 

Vil det lønne seg å kjøpe fra USA? Noen som har linker til butikker der borte?

 

Pressen jeg er ute etter må kunne lade store mengder ammo på kort tid, men samtidig være nøyaktig.

Og ha mulighet for hylsemater/kulemater. Etter som jeg finner ut har 650 det jeg er ute etter.

Uten om prisen da.. :(

Link to comment
Share on other sites

http://www.dillonprecision.com/

 

Dillon har egen nettbutikk, med lav dollarkurs lønner det seg dersom du skkal ha en del, jeg nettopp 4-5 kompletter kaliber-sett, og fikk de inn med moms og frakt for ca 1700,- pr stk, mot normalpris på ca 2300,-.

Jeg anbefaler deg å ringe Dillon, du får utmerket hjelp der.

 

Ellers kan jeg anbefale både Hjemmelading og Jaktdepotet, hyggelige folk det også, og edruelige priser, men Torodd hos Sarpsborg våpen er den jeg ville kjøpt presse hos, han kan allt om Dillon.

 

Jeg er forøvrig enig i at du skal ha en 650, den har bare ett alternativ, som heter 1050. Når det gjelder progressive presser tror ikke du vil finne noe annet enn Dillon som fungerer. Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...