Jump to content

Ladedata for tunge kuler i .460 S&W


Humbo

Recommended Posts

Et enkelt Google søk gav bla dette:

 

395gr WLN-GC 34.0 gr H110 1,693 fps 2.185" Win LRM Hodgdon

Suggested starting load: 30.6 gr

10.7" barrel

Pressure: 55,700 PSI

 

 

Ikke det du spør om når det gjelder kulevekt, men det gir deg en indikasjon på hvor du kan begynne :D

Link to comment
Share on other sites

Har ladet endel 460 med 380grains kuler (veide det slik jeg støpte dem) og jeg følte N120 krutt gav mest hastighet og trøkk :D

 

Skjøt under 10 cm samlinger på 130m med kikkert montert.

Dette kan sikkert bli bedre med en som liker å skyte med disse beistene av en revolver :wink:

 

Lader ikke koseladninger i 460 :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Desse er óg lada med N120. Sidan nasa på kula er såpass lang og og patrona fyller omtrent heile sylinderen i X-framen, så er der igrunn bra med plass til krut, og N120 er eit bra val. Kan evt. óg bruke N110 eller H110, men føler der er mindre å gå på mtp. trykk.

 

Riktig, 460 er 460, og burde ladast deretter. Syns rekylen i 460 er ganske mild og fin uansett, til samanlikning så er 500 med litt tunge kuler rett og slett brutal. T.o.m. Freedom Arms i .454 er ein del friskare rekylmessig enn 460'en. Men vi får sjå når eg får testa desse 420 grains kladdane, mogleg pipa får ein annan lyd då.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...