Jump to content

Jakt i Bardufoss og omegn


El-JoniZ

Recommended Posts

Hallo godtfolk!

 

Jeg er i full gang med førstegangstjeneste her oppe i nord nå og som "innflytta søring" lurer jeg på hvordan jaktmulighetene er her oppe :)

Da jeg ikke disponerer bil her for øyeblikket så hadde jeg vært evig takknemlig om noen ville hatt meg med på tur og, men i første omgang ønsker jeg en oversikt over jakt mulighetene og områdene.

Alt av tips og innspill mottas med takk!

 

mvh

Jon Einar

Link to comment
Share on other sites

Takk for det Jeger92. Tror det kan bli et veldig bra år ;-)

Kommer garantert til å dukke opp på haglebanen her ja Jml, etter rekrutten vel og merke.

Når er det skytetider?

 

Hvor handler man jaktkort og slikt? Har sett en butikk på utsiden av leiren her som heter Voigts eller noe i den duren.

Link to comment
Share on other sites

http://leirduebanen.blogspot.no/" target="_blank

 

Litt dårlig oppdatert for tia den siden, men åpningstidene står på venstre side!

 

Dem hos voigts jakt og fiske kan hjelpe deg med jaktkort, ellers er det verdt å nevne at det er mye statsgrunn her, så jaktkort og kart for de områdene kan du finne på inatur.no

 

Og har du lyst til å skyte kråke så må du bare si ifra!

Link to comment
Share on other sites

Ok, takk! Ser at banen sannsynligvis er stengt etter 10 sept, så da spørs det om jeg får brukt den noe særlig for jakta. Har ikke lov til å stikke av fra leiren før 11 sept skjønner du :)

 

Hvordan er rypebestanden her oppe forresten? Bare nysgjerrig, for meg er opplevelsen det viktigste uansett.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...