Jump to content

Partizan 45acp med kraftig rekyl..


TigerBlack

Recommended Posts

Var å blåste av noen runder med min 45ACP M&P45. Skuddene var av fabrikat Partizan og de gikk høvelig greit. (dyre var dem også, må få lada opp noen egene)..

 

MEN.. jeg lurer på om ett av skuddene kan ha vært noe produksjonsfeil på. Det kom ett realt drønn og ett svært kraftig rekyl. unødvendig å si at jeg skvatt godt. Hylsa så noenlunde normal ut ,men tennhetta var dyttet pittegranne utafor, ikke mye, kan tenke meg at det er snakk om en millimeter eller to utafor messingen. Ellers ingen tegn på hylsa og jeg kunne ikke se noe på løp eller ramme. Men er dette noe jeg bør få en våpensme til å se på for å være sikker ??

Link to comment
Share on other sites

Kan en kule ha stoppet i løpet uten at du la merke til det, og du avfyrte en ny?

 

Det kan jo forekomme overladning på fabrikkammo, men det er jaggu ikke ofte slikt skjer. Jeg vil tro kule i løpet eller overlading er årsaken og da er det på sin plass med en god kontroll av pangen. Føler du deg ikke kompetent til å utføre denne kontrollen selv så ville jeg overlatt det til en kyndig. Har du fått sprekk i løpet så kan dette gå en stund for så å svikte, ikke å spøke med.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...