Jump to content

Vekst på NES


SniperElite

Recommended Posts

Hei. noen som veit når de er fredig utvokst i lengde og høyde sånn ca?? er en hanne på 6 måneder. nå er han 43.5 cm høy.. idial høyden er jo 47 på voksne om jeg ikke husker helt feil. så tror dere han når den høyden? vokser vel til den er 9 måneder kanskje???? har ikke kjennskap til dette fra før så det hadde vert litt gøy å vist. men det finnes nok ingen fasit her heller tenker jeg.. hehe :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en for liten hann hund er 3år og 44cm høy. Mener og huske på at den vokste en del etter att den var 6 måneder. Tror nok at din hund blir en del større enda. Det viktigste er jo at hunden fungerer bra på jakt og i familien ellers. Min hund er for liten til å bruke i avl men jeg er godt fornøyd med den til det den primært er tiltenkt, jakt , ettersøk og familiehund. :D

Link to comment
Share on other sites

oki. ja det blir nok bra det! som du sier er det jo jakt og det sosiale som er det absolutt viktigste! men det hadde jo vert artigt om man kunne fått han i avlen om han bli bra nok på jakt/eksteriør og ikke minst gemytt! gemyttet er faktisk helt utrolig på denn unge karen. alle som hilser på han er overrasket over hvor rolig han er, vertfall når jeg sier at han er bare 6 måneder gammel

Link to comment
Share on other sites

Hei. noen som veit når de er fredig utvokst i lengde og høyde sånn ca?? er en hanne på 6 måneder. nå er han 43.5 cm høy.. idial høyden er jo 47 på voksne om jeg ikke husker helt feil. så tror dere han når den høyden? vokser vel til den er 9 måneder kanskje???? har ikke kjennskap til dette fra før så det hadde vert litt gøy å vist. men det finnes nok ingen fasit her heller tenker jeg.. hehe :D

 

Hei.

Har erfaring med 2 tisper. Begge hadde gjort unna høydeveksten fram til 9 mnd, så hvis din er 6 mnd så tipper jeg du havner svært nære idealhøyden. Dessuten så kan de vel få 1. premie selv om de er 1 cm under idealmålet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...