Jump to content

NM 3D/felt i Larvik


YngveS

Recommended Posts

  • 1 month later...

Se her ja :-) er det forsøk på å psyke hverandre ut allerede? :o personlig er ambisjonene små, jeg har alt for lite trening siste året til å ha noen sjangs, men jeg vet det er andre i klubben som har meget gode muligheter i år :-) jeg lever på sølv og gull fra nm 18 meter i 2002 enda jeg, så det er ikke så farlig, hehe :-)

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Hei Yngve ser ut som vi skal skyte på samme lag. Start listene er ute.

Gleder meg veldig nå! Trenig i hjemme løypa ca to ganger i uka og ser at treninga gir resultater i form av jevne resultat. Så hvis man har en god dag så er det nok muligheter for et resultat man selv er fornøyd med.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke de største ambisjonene jeg heller. Selv om horna i panna har en tendens til og dukke opp når det gjelder som værst. Er ganske nyfersk sant og si. Har ikke dratt i buen siden 98, bortsett fra et lite blaff i 04. Så det får gå som det går. Skal i allefall slå meg selv :)

Link to comment
Share on other sites

Nå er det 12 dager igjen til NM :) Begynner folk og finne NM formen?

 

Selv fikk jeg min første trening i 3D løypa på månedsvis i går, og det gikk over all forventning :) Utallige treninger med tuning av buen ga lønn for strevet heldigvis. De andre i løypa gjorde det også veldig bra, så det skal bli spennende å se hvordan dette går :) Jeg må si jeg også kjenner at horna begynner å gro litt i panna nå, så det blir spennende å se om jeg fortsatt er uten konkuranse nerver eller om det har endret seg på de 10 årene uten konkuranse skyting...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da var det gjort. Og nå er det bare og grave seg ned... Rusultatene er allerede klare og det synes jeg det står respekt av. Larvik bue skyttere har gjort en bra jobb. Link til resultatene: http://ianseo.net/Details.php?toId=298

Løpa var krevende og mange lange hold. Og må nok ta seg selv i at man må trene mye mere på lange hold.

Gratuler til Arndals gutta med lag Gull og Individuell seier!!!! Bøyer meg i støvet!!

Link to comment
Share on other sites

Takker Rolf!

 

Strengereid Bueskyttere stilte med 6 stk i buejeger klassen, alle kom hjem med medalje!! Vi fikk både gull og bronse i lag. husker jeg riktig fikk vi disse plasseringene individuellt: 1,4,6,10,14,24.

 

Undertegnede endte på 6. plass og er relativt godt fornøyd, jeg fikk jo med meg ett beger individuellt :) Det var en krevende løype og litt vrient værforhold med mye og sur vind, litt regn og kaldt. Vet også at hovedfokuset neste 3D jakt sesong vil ligge på avstandsbedømming fra 30-45 meter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må innrømme at dette gikk over all forventning. Artig løype med utfordringer i bøtter og spann.

Også morro og gå løypa med hyggelige karer. Bl.a. Rolfkr fra forumet :) Samt Morten (Kongsvinger) og Fred (Aurskog)

Håper vi møtes igjen for flere dueller.

 

Nå blir det desverre mindre tid til skyting for min del en stund fremover. Hussalg, husskjøp og oppussing sørger for det...

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...