Jump to content

Ris og ros om produkter, forhandlere...policy og moderator


Gullhaug

Recommended Posts

Etterlyser en debatt og en policy i hvilke saker som kan diskuteres når det gjelder både ros og ris til forhandlere og ikke minst hvilke krav om dokumentasjon som bør forventes når man både klager og roser forhandlere og spesifikt utstyr.

 

Forumet er stort og med mange yngre jegere/skyttere slikat skjult reklame og ulovlig markedspåvirkning er ytterst uheldig.

 

Jeg vil hevde at det er mye skjult reklame her på forumet og jeg vil hevde at der dette dreier seg om sponsorer og sponsoreres renome bidrar moderatorene til at disse trådene fjernes hvis de kommer negativt ut og lar de stå med skjult reklame.

 

Jeg mener forumet må velge en policy, der man enten kan diskutere produkt og forhandlere eller sette noen objektive krav om dokumentasjon for ros/ris.

 

Nylig har vi to tråder en med ikke dokumentert sutring om dårlig service hos J&F som moderatorene lar stå, og vi har en godt dokumentert sak der Jaktfall AS villeder i sin informasjon som fjernes av moderatorene...

 

Forumet trenger tydelig et bedre og mere modent moderatorkorps/policy.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...