Jump to content

Optikk til 300 H&H Mag fallblokk !?


flanged

Recommended Posts

Som nokre av dykk allereie veit, så har eg bestilt meg ein Rugar No.1 i 300 H&H frå andre sida av dammen. Han skal bli brukt til jakt, og noko av grunnen til at eg valde dette kalibret er eigenskapane dens utover 150m og dessutan ein nokså flat kulebane.

Våpenet er tenkt brukt til hjort, rein og afrikajakt.

 

Så kjem eg til optikk ! Her har det vorte så mykje å velje mellom at eg rett og slett har køyrt meg fast...

Sett lengje og vurderte ein Swarovski i 2.5-15x44, men no veit eg ikkje.

 

Kva meiner de ville vore eit klokt val på ei slik børse ? Kom med synspunkt...

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg personlig liker Leupold på rifler med litt rekyl, ganske enkelt pga øyeavstand. Nå har det vel kommet noen tyske kikkerter etter hvert som også har brukbar øyeavstand, men jeg kjenner ingen detaljer der. Leupold har et særdeles stort utvalg, så om du skulle ende opp med en slik, finner du helt sikkert en forstørrelse som passer deg. Igjen, jeg personlig ser ikke behovet for en stjernekikkert på ei jaktrifle som skal benyttes på normale skyteavstander. Slik sett tenker jeg at typisk 10-12 ganger er nok. Ville i allefall ikke gått over 3 ganger som minste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...