Jump to content

savage 22lr løpslengde ?


R-tech

Recommended Posts

Tror absolutt ikke du merker noen forskjell på original og 40cm, som er minste lovlige lengde.

Jeg har aldri hørt om at denne er choket, men det kan kanskje være en naturlig "tight spot" man vil beholde. Vet ikke hvor vanlig dette er på 22 løp. Enhver børsemaker bør tenke over dette med mindre du som kunde SKAL ha løpet kappa på 40cm.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Klikket på linken og har lest info om revolusjonernde avtrekkermekamisme som innfrir alle ønsker.

Dette i tillegg til det jeg har sett av tekniske løsninger på avtrekkermekanismene på Savage jaktrifler gjør at jeg synes produktpresentasjonen er nokså tynn for å si det slik. . I tillegg heter det at våpenet er så sikkert avtrekk ikke kan finne sted medmindre "hendelen " trykkes inn .

 

Når man har bestemt seg for å skyte har man ladet , sikringsmekanismer er deaktivert og trykk på avtrekkeren skal avfyre skudd Hva dette for tull ?..Og dette på en særdeles rimelig salongrifle Her bør varselklokkene ringe!

 

På et annet innlegg her snakes det om "choket" salongriflepipe. Hva er det?

Link to comment
Share on other sites

Accutrigger fungerer utmerket. Systemet er bygget opp på samme måte som på Glock, samtidig får kanerne et advokatavtrekk på riflene sine. Sear slipper IKKE om man ikke drar til "hendelen" før man lar skuddet går.

 

Har en slik salong selv i .17HMR og kan ikke annet enn skryte av avtrekket. Null kryp, knekker som glass og avtrekksvekta ut av eska har vært god nok for meg på jakt i massevis.

Link to comment
Share on other sites

Klikket på linken og har lest info om revolusjonernde avtrekkermekamisme som innfrir alle ønsker.

Dette i tillegg til det jeg har sett av tekniske løsninger på avtrekkermekanismene på Savage jaktrifler gjør at jeg synes produktpresentasjonen er nokså tynn for å si det slik. . I tillegg heter det at våpenet er så sikkert avtrekk ikke kan finne sted medmindre "hendelen " trykkes inn .

 

Når man har bestemt seg for å skyte har man ladet , sikringsmekanismer er deaktivert og trykk på avtrekkeren skal avfyre skudd Hva dette for tull ?..Og dette på en særdeles rimelig salongrifle Her bør varselklokkene ringe!

 

Skeptisk må du gjerne være. Men at Accustrigger avtrekkene er uten konkurranse for salongrifler i den prisklassen er rimelig dødfødt å diskutere. Du får prøve først - så kan vi kjøre diskusjon etterpå

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...