Jump to content

Halden Pistolklubb utebane.


Gunman76

Recommended Posts

Svigers er medlem av Halden pistolklubb og idag skulle jeg bli med han på utebanen ved Hisåsen. Vi har ikke vært på den banen siden ifjor og skuffelsen var stor de vi møtte plakater med påskriften "Banen er stengt, all skyting vil bli politianmeldt". Det ønsker vi jo ikke å bli så da måtte vi reise tilbake med akkurat like mye ammo som vi dro ut med. :cry:

 

Sjekket hjemmesiden deres og der står det at banen er stengt men ingenting om årsaken. Noen som vet noe?

Link to comment
Share on other sites

Nå er vi jo medlemmer i våre respektive klubber der vi bor. Svigers er medlem i Halden også fordi han ønsker å være støttemedlem der han har hytte, derav bruken kun et par ganger i året. Kjenner ikke til folka i styret da dette ikke er moderklubben hans. Finner helt sikkert kontaktinfo på nett men regnet med raskere svar på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Hei Gunnman76!

Jeg er ikke i styret i Halden PK, men er delaktig i driften på andre måter.

 

Dessverre er banen stengt, da den ikke oppfyller de krav som er satt. Det jobbes på spreng med att få gjennåpnet den igjen. Men det er nok realistisk at den tidligs kan åpnes til høsten/tidlig vinter.

 

Heldigvis har vi våre to innendørsbaner på Os, så det blir skutt mere der, men nå har vi sommerferie.

 

Og ja, noen av oss skal til NM på Opdal, men det har ikke noe med Hisåsen at gjøre :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan i all verden kan en standard kortholdsbane(som pistolbaner går under) bli stengt på dagen?

 

 

Se side 21 for Lovdata. Diskuterte i min pistolklubb, men lovdata ble slettet, og jeg ble oppfordret til å bytte til en ny klubb, hvor medlemmene ikke var så opptatt av FORMANNENS bestemmelser..... Jeg ville kun skyte inn en rem "22 på pistolbanen. Er medlem i klubben, men det hjalp ikke...Men uansett, se side 21

.http://www.dfs.no/Documents/Skytterkont ... g_1988.pdf

 

 

side 21

MVH

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...