Jump to content

Ønsker å delta på hare eller rev jakt


MagnusTP

Recommended Posts

Hei:) er en gutt på 19 som trenger og bli vist litt uti felten og lurer på om noen har lyst til og ha meg md og vise?:) er intrisert i rev og hare jakt, har bare skutt kråker til nå. Har til dags dato bare hagle. Men skyter på lærdue banen på skurve når jeg har tid(avansert bane)

 

Mvh magnus

 

 

Reduserte lengden på tittelen litt, slik at hele ordet "jakt" ble med. Morgan Kane

Link to comment
Share on other sites

Hallaien Magnus! Meld deg inn i en forening, det er det lureste du kan gjøre når du er ny og ikke kjenner så mange innen dette feltet:) Meldte meg inn i den lokale "jakt og fiskeforeningen" da jeg tok prøven, og det eneste jeg angrer på, med hånden på hjertet, er at jeg ikke gjorde noe med dette før! Du vil forhåpentligvis da får så mye hjelp og veiledning på det du måtte lure på:) Og en ting du må huske på er at ALLE de som jobber på et sånt sted BARE er der for sin egen og foreningens del, hele målet med en slik forening er billigst mulig ammo, jakt, kurs og riflepakker, så det er bare å hive seg uti det!

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Det hjelper nok litt hvis du skriver hvor du kommer fra også, det er ikke mye hjelp i en nordlending hvis du kommer fra Sørlandet, feks. :)

 

 

takker for svar:) ja er inmeldt i jæren jakt og fiske, men de kunne jo vert kult med en lite " jakt ferie":D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...