Jump to content

colt goldcup serie 70


Rex

Recommended Posts

Betalte 9000 for en tidligere i år, sammen med Bianchi belte + hylster + magasinholder og 750 skudd.

 

-Elliason baksikte

-Alumagrips og Hogue grips

-Smith & Alexander magasinbrønn

-Høy beavertail

-Spring guide rod med gass eller hydraulisk brems

-Wilson sleideutløser og tommelsikring

 

Tunet av "Bakeren" i Haugesund

Link to comment
Share on other sites

Det essensielle er hva som menes med Trimmet og tunet...

Jeg har endt opp løangt billigere en det som nevnes med 3 goldcuper som har blitt trimmet slik jeg vil ha det, en av dem har vært innom bakern også.

Men det er mye rart der ute av trimming av 1911...

Link to comment
Share on other sites

Spørsmålet blir vel heller hvor mye man betaler for en helt original 70 serie nå for tiden. Da kan man jo fint regne ut hva det koster å gjøre diverse med den.

 

Hva gjør man egentlig i tillegg til avtrekksjustering på en 1911 dersom man skal ha best mulig pakke?

Link to comment
Share on other sites

e vel mye som kan gjøres regne med når du har tunet og trimmet så e vel et bra løp et must,(sett hos midway) sammle det beste løpen like godt eller e handa som holder som e litt skjelven sånn at vanlig mann ikke merke så mye til det som er oppgitt av produsenten??

Link to comment
Share on other sites

tja orginale series 70 har jeg da sett blitt solgt for 3000 kr i det siste...

Når det gjelder løp, er det ikke bare å kjøpe det og tro at "alt blir bra". Løpet måtilpasses av noien som vet hva de driver med. Ofte blir originalløpet helt på høyden når man får det tilpasset ordentlig. (For det er stort sett bare gennerelt funskjons tilpasset fra fabrikk)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...