Jump to content

Remington 597 magnum(.22 WMR) som klikker.


GM2

Recommended Posts

Som overskriften sier har jeg spesielt i den senere tid (til og begynne med var det bare ett av 30 skudd som klikka)hatt problemer med mye kikk med denne rifla,som er en halvautomat.Det er klikk på ca.20 prosent(1 av 5)av skuddene som er av merke CCI V-MAX 30 gr. Poly Tip.Det har nesten uten unntak vært skudd nummer to i hver serie som klikker???Når jeg tar ut patronen,som har klikka,så er det tydelig merke etter tennstiften/nåla bak på patronen?Når jeg så lader på nytt med samme patron(som klikka) så fungerer den/går av.Er det flere som har erfart dette med samme våpen eller samme patroner?Noen som vet om feilen ligger i våpenet,som er nesten helt nytt(har skutt 110 skudd),eller skyldes det feil på eller dårlige patroner?Hva kan jeg eventuelt gjøre for og bli kvitt problemet?Det kan til slutt legges til at våpenet har brukbar presisjon og fungerer/mater helt perfekt bortsett fra at en del(alt for mange)patroner klikker.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også den børsa, men har ikke opplevd noe sånt. Er den ny burde du vel ringe butikken som solgte deg børsa. Prøv gjerne flere typer ammo i den, og se om du har samme problem. Jeg har brukt CCI 30gr vmax helt problemfritt i min, faktisk en av de bedre presisjonsmessig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...