Jump to content

Hjelp.....Rifla smeller ikke...


Drever_Jan

Recommended Posts

Var på banen med min far idag. Han hadde kjøpt ny kkc stokk og skulle skyte inn sinn S&Larsen rifle.Rifla har ikke gått 100 skudd engang.Når han har tatt ladegrep og skal trekke av,så skjer det ingen verdens ting. Er feilen i sluttstykket mon tro ? Sluttstykket er ikke blitt tatt fra hverandre,så feilen er ikke monterings tabbe.. Håper på noen tips eller om noen har opplevd det samme.

Link to comment
Share on other sites

Var på banen med min far idag. Han hadde kjøpt ny kkc stokk og skulle skyte inn sinn S&Larsen rifle.Rifla har ikke gått 100 skudd engang.Når han har tatt ladegrep og skal trekke av,så skjer det ingen verdens ting. Er feilen i sluttstykket mon tro ? Sluttstykket er ikke blitt tatt fra hverandre,så feilen er ikke monterings tabbe.. Håper på noen tips eller om noen har opplevd det samme.

 

Mulig jeg tar feil, men har ikke S&Larsen rifler flere "stillinger" på sikringen?

Link to comment
Share on other sites

Ja,har tatt av stokken og løpet. Sitter bare igjen med sluttstykket og låskassen.....Tror det må være sluttstykket .Skal sende det tilbake til importøren. Akkurat fått nytt magasin derfra etter det forige falt i fra herandre.S & L kvalitet.... Ja jøss,jeg skal aldri kjøpe slik børse.Også ei uke før bukkejakta... :evil::evil:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...