Jump to content

Sako 85 prishopp???


NJR87

Recommended Posts

Jeg har bestemt meg for å gå til anskaffelse av en Sako 85 Bavarian, et nydelig våpen :)

 

To jeg kjenner kjøpte denne i vinter, og begge fikk den for 16 900 kr. Listepris pr. 2011 var 18 800 kr.

 

Jeg har fått beskjed om at den kan leveres til våren 2013, og jeg skal få den til 18 800 kr, da med 15% rabatt!

Jeg spurte om det kunne stemme, og forhandleren påsto at 85 Bavarian skulle opp til samme pris som 85 Deluxe... dvs. nesten 24 000 kr!! :overrasket:

 

....altså, hæ?? Kan de virkelig sette opp en modell 4000 kr. bare på et år, uten å gjøre forbedringer? :shock:

 

 

Er det tilfeldigvis noen som veit om dette kan stemme? :)

Jeg ser forresten i 2012 katalogen at ingen av de andre 85 modellene skal opp i pris... Bavarian er ikke nevnt...

 

Syns dette var merkelig...

Link to comment
Share on other sites

Hørtes helt vanvittig ut spør du meg. Skulle jo tro det hadde kommet noen endringer i norsk lov i forhold til

Sako 85 Bavarian.

 

Mitt råd er: Trål igjennom finn.no.

 

Jeg fant min Bavarian der tidligere i år til 10.000,-..11000,- med Leupold montasjen..skutt ca 100 skudd.

 

Her er en rifle som leverer kan jeg bare si deg. Jeg hadde 18 mm 3 skudd samling hull i hull midt i innertieren

på 100m etter at rifle og kikkert var innskutt. Forrige gang jeg tok i en rifle var for 20 år siden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i hvertfall pressmiddel på han, med at jeg kan få den mye billigere andre steder.

 

Grunnen er visst at Schou Våpen har sluttet å importere akkurat denne. Jeg tipper at da blir det dyrere fordi de må hente inn små partier direkte fra Sako.

Men hallo, ikke så mye dyrere! :forvirra:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i hvertfall pressmiddel på han, med at jeg kan få den mye billigere andre steder.

 

Grunnen er visst at Schou Våpen har sluttet å importere akkurat denne. Jeg tipper at da blir det dyrere fordi de må hente inn små partier direkte fra Sako.

Men hallo, ikke så mye dyrere! :forvirra:

 

 

Du får printe ut annonser fra andre forhandlere og skremme han litt. Hadde uansett aldri betalt den prisen når du ser prisene fra nabofylkene.

Samme hvor mye bygda's bnp hadde styrket seg :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...