Jump to content

Konkurranse for 22 rifle i Trondheims regionen?


CCOB

Recommended Posts

Jeg sitter her og ser om det fins nonen måte og kan trene opp 10/22en igjen til jakta, jeg lurer på om interessen er der for en liten konkurranse i Trondheims område? jeg har tilgang på anlegg men er det noen som er interesert i og se hvem som treffer?

Tenker da på en konkuranse i form av en samling med forskjellige skiver fra 25 meters hold.

 

Er det noen som er interesert i og være med?

Skriv ned deres tanker rundt dette og eventuelt hvordan type skiver dere kan tenke dere og skyte på.

Link to comment
Share on other sites

Ta en titt på ruger.com og se på ruger "rimfirechallenge"

Jeg vet at andre også er interessert i å få i gang .22 halvauto rifle konkuranser.

Selv har jeg jobbet litt med en tanke på å bruke fall mål på 25 og 50 meter, som skal skytes ned på kort (fastsatt) Tid og i forkjellige skytestillinger.

Link to comment
Share on other sites

Det hadde jo vært noe og bygge videre på, for ut fra hva jeg finner ut om når det gjelder viltmål, er det ikke store aktiviteten og det jeg egentlig kunnet tenkt meg er og finne noen som kunnet tenkt seg og være med og konkurere i 22 rifle "klasse" vi må kunnet få til en aktivitet på det :-)?

Link to comment
Share on other sites

Røft er det jeg har tenkt to målgruppe på 10 mål hver. (Fall mål) Henholdsvis på 25 og på 50 meter.

Skytes i tre serier a to x 10 skudd på tid. Feks 10 sekunder på 50 meter og 6 sekuder på 25 meter. Skytes da i stående, knestående og liggende (fri)

Mest treff har vinni. Man bør finne noen standard kjøpbare målracks...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...