Jump to content

Harejakt


elgvalpen

Recommended Posts

Hei

Jeg har flytet til Minnesund og kunne tenkt meg og kommet i kontakt med noen lokale jegere som jeg kunne gå på harejakt med, og skyte med.jeg er 41 år.har drevet med jakt og skyting siden 1985

liker også og gå på rådyrjakt

 

 

unnskyld for att jeg skrev innlegget under storvilt jakt :oops:

 

Mvh

Elgvalpen

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Unnskyld at jeg er slik en flisespikker men er du helt sikker på at du liker

og gå på hare jakt og rådyr jakt
.

 

Harejakt og rådyrjakt derimot, det er morro det. Det gjør ikke noe om jakta er billig heller :wink:

 

Beklager de "billige" poengene, da de har fint lite med spørsmålet ditt å gjøre. Håper du får noen å jakte sammen med :D

Link to comment
Share on other sites

Joda, det finnes nok noen fortsatt, men så vidt jeg vet er det ikke mange i Minnesund-området. De få harejegerne jeg kjenner til i distriktet (Eidsvoll) tilhører vel heller ikke akkurat internett-generasjonen av jegere, så det er vel heller tvilsomt om de leser denne tråden.

 

Det kan vel hende at den lokale jeger- og fiskerforeningen (Eidsvoll Skog JFF) kan være et sted å starte.

 

mvh tetrao

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

kjenner meg igjen i den problemstillinga! men harajakta er jo kjent for å vere sosial så treffer du noen hyggelige jegere så er nok jakta redda. lykke til!

 

ps! hadde minnesund liggi nærmere sokna kunne du alltids fått være med og høre los fra dunkern, hara hadde du alltids fått skyti :wink:

Link to comment
Share on other sites

kjenner meg igjen i den problemstillinga! men harajakta er jo kjent for å vere sosial så treffer du noen hyggelige jegere så er nok jakta redda. lykke til!

 

ps! hadde minnesund liggi nærmere sokna kunne du alltids fått være med og høre los fra dunkern, hara hadde du alltids fått skyti :wink:

 

hei

 

takk for svar

ja blir litt langt det da

 

mvh

elgvalpen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...