Jump to content

interesse for Nbj klubb i Kristiansand?


Litago

Recommended Posts

Muligens verdt å prøve en tråd her og Litago; http://forum.bueskyting.no/index.php" target="_blank

 

Ser smått ut i Stavanger sålangt, noe interesse under ei messe i mars men ikke hørt noe etter det. Jaja, nå har jeg lokka en del kamerater på buekjøret her hvor jeg bor over fjorden fra Stavanger så mulig vi får til noe her. Noen få 3d-dyr er iallefall på vei, så håper vi ryktet sprer seg etter hvert som folk hører og ser hva vi driver med. Så prøve en annonse i lokalavisa, mange jegere her så muligheten burde være der :D

 

Lykke til i Kristiansand, det burde jo være mulig å få til en lokalklubb på det glade sørland også (krysser fingrene så kan guttungen og jeg kombinere ei 3d-løype med familietur til dyreparken hehe ;) )

Link to comment
Share on other sites

Morro om dere får til noe i Kr.sand :) Det går gjerne tregt i oppstarten av en klubb, hos oss kom det veldig mange de første mnd, vi var opp til 20 stk på trening samtidig, så dabbet det helt av, og til tider var vi kun 3 stk. Nå etter ett godt år etter oppstart er vi ca 10 faste :) Vi regner med at når 3D løypa vår blir mer oppe å gå vil det komme en del buejegere tilbake, hvertfall i det halvåret vi bruker 3D løypa vår.

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...