Jump to content

Blyhagl


cowboy-gutten

Recommended Posts

JEg tokk en tur over grennsa i går for å kjøpe Bacon og caprizone. Da jeg kommer på at nå gjeler ikke blyhagl forbudet lenger, her er det lov å skyte med blyhagl. Det er litt moro ossen BLY blir farlig bare på noen meter inn eller ut av landet. Akurat da jeg kjørte over grennsegata så sa jeg til meg selv: 1....2....3... NÅ! er ikke blyhagl farlig lenger. Å når jeg dro til bake igjen tenkte jeg: NEi F.... heller skal jeg ikke bare bli her i Sverige?.. MEn nei jeg dro tilbake til norge, den siste sovjetstat, der vi tenker på miljøet :oops: .

 

 

Dette er bare et litte innlegg for å få litt meninger om det idiotiske forbudet bare 3 så land i helle verden har.

Men for all del ikke begynn med: Jammen bly er farlig da og du mangler fagelig begrunnelse! Da svarer jeg bare: Det er mye som er farlig, foreksempel å kreve blyhaglet til bake her i landet. For de største motstanderne mot bly er etter min erfarning Jegerne selv !!!!

 

SÅ værsågod angripp meg, Jeg er bare en jeger fra ØSt på skoga :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig at du forteller historien om at du har oppdaget at det finnes landegrenser, og at forskjellige land har forskjellige regler.

 

Filosoferte du over at lyddemper brått var mye farligere når du kom over på svenskesiden?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...