Jump to content

Hãrkila Prohunter jaktdress


Poacher

Recommended Posts

Er det noen på kammeret.no som har erfaring med denne dressen?

Evnt. bare buksa eller jakka...

 

Har pr.d.d Hãrkila Lappmark savner hette og syntes den er litt for tung. Er derfor på utkikk etter ny dress, og "myser" litt i retning av Prohuntere'n.

Link to comment
Share on other sites

Har en prohunter her....det er en meget god dress.....masse praktiske detaljer og den har en meget god hette. Minus er at den er litt tung og varm tidlig i jakta men du verden så god å ha senhøsten når det er kaldt:wink:

Jeg valgte i år å kjøpe en Hærkila packlite jakke (550 gram) ....tror den het caribo camo tidligere og har tenkt å bruke den tidlig i jakta.

Link to comment
Share on other sites

Arrgh... Jeg som håpet innerst inne at noen skulle si det var en møkkadress, styr unna etc :lol::lol:

Redd for at det går noen $$ da...

 

Hvordan syntes du Paclite jakka er?

Bråker den?

Valgte du grønn eller camo?

 

Paclitejakka er nok litt mer "bråkete" enn prohunter er førsteinntrykket men jeg er meget fornøyd med den , utrulig lett og behaglig å ha på . Jeg valgte camo .

En annen ting jeg glemte å si om prohunter er at jeg mener at den er litt for mørk i skogen tidlig i jakta .

Når jeg jakter smyg bruker jeg ofte en lett fleecjakke (camo) , har tenkt å ha pacliten i rumpetaska å ha den på ved behov.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...