Jump to content

tuning av compound bue


Terje338

Recommended Posts

Hei,

 

Tok og gjorde eit nytt tune forsøk på bua mi igår der eg skaut igjennom papir på forskjellige avstander.

 

I starten viste det seg at pilen ikkje gjekk beint, og reiv både i høgd og sidevegs.

Etter kvart fikk eg somregel fine hol på nære avstander og diverse rivinger på avstander over 10meter.

 

Det eg stussa på er at no er pilhyllen plassert ca 5mm til høgre i forhold til senterlinjen.

Dette medfører at sikte og må justerast mykje den vegen og resultatet er at mykje av forsikte blir sjult av bue/buestrengen.

 

Etter og ha prøvd og lest litt om dette på nettet kan det hørest ut som om med for mjuke piler så får ein at spissen river til høgre for fjørene.

 

Buen er ein PSE vendetta skal vere innstilt til 50pund, ca 29.5" dralengde, PSE madness 200 piler med ca 29.5" og 30" pil lende og 100grains spisser.

Ut frå tabellen for pilene har skal pilene vere innenfor kravet i spine tabellen: http://www.huntersfriend.com/ArrowHelp/ ... -chart.htm

Kan det vere likevel at eg burde ha stivere piler?

Er det vanlig at pilhyllen er 5mm til høgre fra senterlinjen som er oppmerket på buen?

Link to comment
Share on other sites

Takker så mykje for gode råd.

 

Det viste seg at den øvre kammen var ein smule skjeiv og at dette vart justert med og snurre på den eine av dei to "ekstrastrengene" ka dei no heiter...

Fikk iallefall kammen bein.

 

Samtidig justerte eg den fallhyllen slik at den dropper ned etter ca 2-3" fra fullt oppspent.

 

Justerte så alt var i senter og tok ein ny papirtuning test.

Alt vart mykje betre og hullene vart omtrent perfekte fra dei fleste avstandene mellom 1 til 12m.

 

Synest og samlingane vart mykje betre en tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...