Jump to content

Noen som har erfaring ifra Krossdalen Sameie


Ungjeger

Recommended Posts

Sjølve Krossdalen (11-6) er sjelden besøkt av rein i jakttida. Les på heimesida deira at dei har samjaktavtalar med andre privatvald i Eidfjord, samt med Eidfjord Statsalmenning nord for RV7. Forrige høst vart det observert dyr nær RV7 på nordsida av vegen på Halne sameige, men skal du treffe på dyr her må du ha god tid og ein liten porsjon flaks. Ellers går det ofte småklattar med dyr på Vedal/Fivlingen (19) tidleg i jakta, men ein må nok rekne med å bruke godt med tid og ha ein del flaks her og skal ein kome attende med kjøt i sekken.

 

Personleg ville eg prøva å fått meg kort på eit privatområde som har samjaktavtale med Eidfjord statsalmenning på nordsida av Nordmannslågen, her er nok sjangsane eion del større for å treffe på dyr.

Link to comment
Share on other sites

Personleg ville eg prøva å fått meg kort på eit privatområde som har samjaktavtale med Eidfjord statsalmenning på nordsida av Nordmannslågen, her er nok sjangsane eion del større for å treffe på dyr.

 

Vet du hvor eller hvem vi må kontakte for å komme i kontakt med de områdene du nevner?

Og hvor kan en få taki kart som viser de ulike valdene\områdene som er på Hardangervidda?

Link to comment
Share on other sites

Sender du ein mail til Eidfjord kommune vil eg tru du kan få kontaktinformasjon til eit privatvald med samjaktavtale. Veit Vedal/Fivlingen har ein slik avtale.

 

Eit anna tips kan vere å kontakte privatvald på Telemarksida av vidda, veit det er grunneigarar der som skriv på kort for bruk på deira område. Dei siste åra har det vore desidert mest dyr på denne sida av vidda under jakta. Hardangervidda villreinutval har laga eit valdkart som viser dei ulike valda, men er usikker på kvar ein kan få tak i det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...