Jump to content

Bulk i løp på Colt Officer 38 Spec


Pedro L

Recommended Posts

Hei

Lånte ut min Colt Officer 38 spesial på banen til en kar som skulle skyte grov, men som hadde feil på våpenet sitt. Siden jeg var der og skulle skyte selv, men med annet våpen, fikk han låne Officeren. Tre raske skudd fra hjemmeladeren, men ingen treff på skivene. To bulker i løpet som resultat. Tatt kontakt med alle de jeg kjenner i bransjen, men ingen kan hjelpe meg med nytt løp. Er det noen her inne som har ett godt råd i sakens anledning?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Er ingen her på forumet som har klart å skaffe ett løp enda.

Til tross for flere PM er fram og tilbake er det ingen som har klart å skaffe løp eller tatt på seg å lage ett!

Jeg tar fortsatt mer enn gjerne imot tips her!

Har prøvd Numrich og de svarer ikke lenger på mailrequests. De tar kun imot konkrete bestillinger med nr på produktet som er lagervare.

De hadde ingen 5"s løp inne.

greit at dette er en "antikvitet" fra før jeg var ung, men et løp burde da være mulig å skaffe/ Lage?

Virkelig ingen som kan hjelpe meg her?

P

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hei Hveem

Nei Aldri hørt om ham. Det er dessuten vanskelig å følge opp trådene mine her på forumet da jeg ikke får melding om svar og må lete etter svar.

Var for travel på jobb idag til å ringe våpensøylen. Gjør det i morgen.

Skal også sende en request til Numrich Gun Parts i USA.

Takker for tipsene.

Link to comment
Share on other sites

Numrich 0

Våpensøylen 0

Hveem: Snakket med Kåre H. Gårder og han kunne desverre ikke hjelpe meg med Colt. Han er S&W man og har kontaktnett mot Smith bla. via Winge Våpen A/S i Moss.

SÅ NOEN SOM KAN HJELPE MEG HER med tips ang løp til Colt?

Bare så det er sakt så ser pipa til Python ut til å passe.

P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...