Jump to content

Volquartsen løp 10/22 problem?


22-250R

Recommended Posts

Har bestilt nytt SS volquartsen Match løp til 1022n, skulle montere den i kasse så oppdaget jeg at ny løpet var 4-5mm lengre i bakkant forhold til orginal løp?

Montere jeg den i bunn av kassa så stikker den in i låskassa og V klakken i fram kant passe så klart ikke,,,

 

Er noen støtte ring eller noe som jeg ikke har fått med meg at de skal være der,

 

Har prøvd og sende mail til Voquartsen men får ikke svar der:(

 

Noen som har svar på dette??

 

Takker på forhand for alle svar.

Link to comment
Share on other sites

Hmmmmmmmmmmm, første tanke som slår meg her: Har du fått riktig løp ? Hvis løpet er i .22WMR eller .17HMR skal det ikke passe i standard-låskasse, og .22LR og .17 Mach2 skal ikke gå i magnum-kasse. Har ikke sett nærmere på målene, men antar at magnum-kassen har lenger fatning og annen v-block.

Mitt Volquartsen .22LR-løp passet i hvert fall 100% i låskassen, dvs. det var oversize på diameter, men perfekt i lengde.

Ad mail til Volquartsen, etter min erfaring svarer de, men det tar gjerne noen dager.

Link to comment
Share on other sites

En annen ting som jeg ser på løpet at der er to stk ekstraktor spor, er de ikke kun 22wmr som har dette?

 

Jeg er den lykkelige eier av en 77/22 (.22LR) og den har to utdragerklør, og to passende spor for utdragerene i løpet. Er nok meget sannsynlig at du har fått løp til 77/22 og ikke til 10/22.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...