Jump to content

Mastershop Sig Sauer


bjobr

Recommended Posts

Prøver å finne et hylster samt ekstra magasin til Sig Sauer X-Six (Black and White Mastershop utgave) på nett og oppdager at det er jo en jungel der ute........ :overrasket::overrasket:

Noen som har noen gode tips på sider hvor en finner magasiner / hylster som passer X-six :?::?:

Link to comment
Share on other sites

http://www.sportshooter.de/en/site_shop.php

 

Denne siden har hylster og magasin. Riktig nok ikke de 19 skudd magasinene som følger med originalt, men de har 17, 18 og 20. De på 20 skal ifølge den ene kommentaren passe bare man modifiserer de litt. Det er forøvrig egentlig 17 skudd magasin som følger med, men med en +2 bunnplate, så dersom du vil ha mest mulig original, så gå for de.

Link to comment
Share on other sites

double alpha, Racemaster hylster er glimrende. jeg bruker det til mine. Den får du også innlegg til så du kan bruke til revolvere og andre pistoler også. Søk på double alpha i nettleseren. Jeg bestillte en tirsdag kl 1400 og dagen etter kl 17 kom DHL på døra og leverte. Uka etter fikk jeg faktura på tollen. Knirkefritt. Pen pistol forresten, selv har jeg x-five og x-six mastershop i sølv, da de ikke hadde sort hvit inne. Det er også pistolen på mitt nick bilde. Litt misunnelig.

Link to comment
Share on other sites

Hei Jeg handlet litt forskjellig, men de har noe som heter combo, dvs hylsteret med innsats til X-five, og i tillegg en ekstra innsats til noe annet, Jeg valgte S&W 686 på innsatsen til X five må det slipes litt med fint sandpapir eller dremel for å få et raskt trekk da den er litt trang. Innsatsen til 686 passer alle revolverne mine 617, mod 63,67 686, 629, 686 weighted barrel osv. Sitter som støpt, og så får du vist frem smykkene også, samt at siktene ikke henger fast i noe. Kan anbefales. Også super service fra DoubleAlpha. Jeg valgte Purple, pga av at ingen andre tør å ha den fargen. Ser helt rå ut. Sønnen min har rød som også er kul.

 

Shipping Method

DHL (3-4 days worldwide delivery with real time online tracking)

 

Products

 

1 x Combo: Race Master Holster + 2nd Insert Block

- 1 x Race Master Holster (100830)

- Gun Type: SIG x-five

- Holster Color: Purple

- 1 x Race Master Insert Block Assembly (100931)

- Gun Type: S&W 686

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...