Jump to content

Innførsel av ammunisjon


hilux master

Recommended Posts

Jeg skal til afrika i juli og har hørt at ammunisjonen er ganske billig der nede og tenkte å kjøpe med meg litt hjem.

Men problemet er at jeg ikke finner noe skjema på dette??? jeg hadde et skjema som jeg fylte ut før jeg reiste til usa men finner ikke dette og på politikammeret så er de ikke så veldig keene på å hjelpe til med å finne skjema osv :evil:

 

Noen som har et skjema eller veit hvor dette er å finne???

Link to comment
Share on other sites

Det finnes et importskjema for ammunisjon, og det skal formelt innvilges tilatelse til dette. (Jeg tror det er noe som henger igjen etter de tider hvor man maatte soeke om aa kjoepe ammo til rifle) Lokalt vaapenkontor boer ha dette skjemaet, og det er greit aa ha slikt i orden. Det gaar ofte greit uten, med vaapen kort,men det er ingen sikker loesning.

Link to comment
Share on other sites

Er din lokale sheriff vansklig så går du bare innom et annet kontor og henter skjemaet der :mrgreen: Det gjorde jeg en gang. De spurte hvorfor jeg ikke hentet hos .... og da svarte jeg som følger "De gidder ikke finne det til meg". Neste gang jeg var hos ..... så var de så hjelpsomme med å finne det jeg skulle ha :mrgreen: Lurer på om noe fikk kjeft av noen høyere oppe i rangskjeden? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...