Aslakhv Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Har fått litt tid igjen vedsida av skule og ski så blei ferdig med denna i går! Skaft av valbjørk og hvaltann med mellomlegg av vulkanfiber. Blad av Asbjørn Solheim. Slire i tysk rårand. Mvh Aslak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joakimrus Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 veldig fin kniv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haretex Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Hei Aslak. Jeg hadde ikke sett denne før nå. Valbjørka ser litt "dårlig" ut på den ene siden, ellers var det et fint knivstell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haretex Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Aslak, Som du skriver i en annen tråd her så er det vanskelig med skikkelig valbjørk. Tror det skyldes problemer med import fra Russland. Hvis du som du sier har kjøpt biten i kniven over her som AA-kval. så lurer jeg på hvor mange A-er de har på superkval. Hva måtte du betale for den? PS! Jeg har nettopp bestilt en del emner fra Sverige i extrem-kvalitet. Får se hvordan de ser ut når de kommer. Hvis de er bra så skal du få adressen. -Haretex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aslakhv Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 Ja, dette var AA kvalitet på skinnlåven! Blei ordentleg skuffa når eg fekk det... 155 kroner måtte eg betale for det... Godt eg bare kjøpte eitt. Høyrdest bra ut, er det fin pris også?? - Aslak.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haretex Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 SEK 150,-/stk Det går det jo an å betale hvis det er bra kvalitet. Den ene jeg så bilde av så riktig bra ut. Får se hvordan det hele er når det ankommer. Kommer tilbake til deg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haretex Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 Aslak, her ser du de 10 første. På bilde nr 2 så er klossene snudd rundt så du ser andre siden. 10 til er på vei. Da har jeg en stund! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aslakhv Posted March 15, 2012 Author Share Posted March 15, 2012 Oioi, det såg jo veldig bra ut det?? Får du noko rabatt når du kjøper så mange om gongen?? - Aslak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haretex Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Nei Aslak, ingen kvantumsrabatt. Men de trakk i alle fall fra den svenske momsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aslakhv Posted March 16, 2012 Author Share Posted March 16, 2012 Ja, det då endå godt hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haretex Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 Har fylt på valbjørklageret litt: Burde ha skaftemner til påske nå! Aslak, send meg navn og adresse på PM så skal jeg spandere en bit på deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berserk-kniv Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Det får en si. Så ut som riktig flotte biter dette her ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haretex Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Jo da, mange bra biter her. Noen av dem skal til stabilisering sammen med biter fra bjørkerota jeg fikk fra Ilatad. Går en pakke med 25 biter til DK i løpet av uka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts