Cola Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Hvilken jaktfilm som omhandler rypejakt liker du best? Hadde vært fint om vi fikk en liste over de beste rypefilmene, så kunne kanskje noen av oss kost oss med en usett og bra rypefilm denne vinterferien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjhl Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Jakten på fjellets fugl! Den aller beste jeg har sett iallefall! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lerdue Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Jakten på fjellets fugl synes jeg er den beste av de jeg har sett så enig i den vurderingen. Den er noen år gammel, men en tidløs klassiker kjøpte min hos www.jaktogdvd.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dbm Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Rypejakt med Rolf Sevendal...vet ikke om den er å få tak...har den kun på VHS det er en klassiker. Ellers er vel rypejakt med rypejakt med Ingvar Rødsjø bra. Dette er ihvertfall fine filmer visst du er opptatt av jundejakten!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cola Posted February 21, 2012 Author Share Posted February 21, 2012 Helt enig med deg Dbm. Rypejakt med Ingvar Rødsjø må være en av de beste rypefilmen. Jeg satte meg ned foran sjermen i kveld, og ble skikkelig inspirert til å trene 6 mnd valpn som ligger foran ovnen. Jakten på fjellets fugl har jeg også sett et par ganger. Vil påstå at også den ligger i toppsjiktet. Har prøvd å søkt opp Rolf Sevendal sin film, men kan ikke finne den. Fint om noen har en link til den?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts