Jump to content

SLETTES


skyttsengelen

Recommended Posts

Kjøpte en Goldbæsj (nytt navn på den dyre dritten) 6". Ny pris er ca 15.000. Kjøpte ny 170210 og regnet med å slippe rep. Skyter også 22 så jeg har vel ikke brukt den opp eller? :lol: Har ikke overladet den,brukt ladebok. Først en del problemer med skur som løsner (skruen for justering av skur). Ok det er ikke all verden,bruker greit 320 krutt jeg (behagelig rekyl). Deretter ser jeg bakparten av tennålen begynner å mose seg. Ok sikkert dårlig herding tenker jeg og jeg er et tilfeldig offer. Deretter merker jeg at (slide top pin) er løs innerst i vinkel. Disse 2 tingene får jeg byttet enkelt og effektift hos merkeforhandler som har dette inne (nov 11). Tar en puss denne uken og merker at slide top pin nr 2 er begynt å løsne. Er alt dette tilfeldig eller er det så dårlig kvalitet på en så god pistol? Til opplysning er jeg mekaniker av yrke og pusser pistolen fast etter maks 300 skudd. Har noen erfaringer med Tangfoglio.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Har erfaring med Tanfoglio Ultramatch, og den bare funker og funker uten tull.

Kjenner andre som har Gold Match, og de funker også som bare det.

Godt mulig at en eller annen underleverandør av deler har hatt en uheldig batch som har havnet på ditt eksemplar.

Siktet er LPA, og de pleier å være bra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Combat Sport(Praktisk med det av juling det medfører) og en Gold Match, begge 9mm og har gått henhldsvsis ca 16000 og 2000 skudd.

Kun puss og stell. Aldri et klikk ingen problemer.

 

 

En kompis hadde en Combat Sport som det var bare tull med. Masse spredning og generelt slarket. Denne hadde en annerledes Tanfoglio logo enn min Combat og det sto ikke "Made in Italy" på hans.

Etter tre forsøk på fiks hos selger fikk han ny og denne har funket prikkfritt.

 

 

Har Tanfoglio underleverandører som leverer kopier med med Tanfoglio sitt navn på?

Kan jo lure siden enkelte funker knirkefritt mens andre igjen er bare problemer.

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt kjedelig når ting er på den måten, og da er det greit med garanti. Husk bare på at en del byttet på garanti har nye to års garanti. Dvs. at hvis du har fått en ny dippedutt på pangen på garanti så er det to års garanti på dippedutten i fra den dagen du fik ny. Ta vare på kviteringer og/eller be om dokumentasjon på deler som blir byttet med dato.

Druseren min har gått langt over 30 tusen og enda ikke byttet en eneste del, mulig jeg har hatt flaks. Gjør reint etter ca 1000 skudd og såpass skal en piffepoff tåle uten kjærlighet :)

Nå høres jeg sikkert ut som en vandal, men pytt sann.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...