Jump to content

PSE Vendetta XS Compound Bow Outfit RH Camo 70 lb


shooter 2

Recommended Posts

Vurderer denne buen men får spørre om noen av dere har eller har hatt en slik . Er det en rimelig god 3D bue /feltbue og jaktbue ? Den dekker dravekt 60 - 70 lb men for ren trening spesielt innendørs kunne jeg ha ønsket den ned til 50 lb men er det noen som tror dette er mulig ? Kan alternativ være lengre bolter ?

Takker for gode svar her litt raskt :D

Link to comment
Share on other sites

Pse er veldig bra men selv ville jeg ikke vurdert det etter at jeg skaffet meg Mathews

skal du ha en bue til felt og 3d skyting så sier det seg selv at du skal dra mangen piler

så den beste allround buen du kan skaffe deg er en 60lbs bue du skrur ned til 50 for trening

selv kan jeg anbefale Helim som jeg fikk på fredag :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ja er klar over at Mathews er nydelige saker men har ikke erfaring med de , syns de ligger litt høyt i pris enda for min del . Har skutt med PSE versoner ,har Hoyt , en Bowtech og Diamond og den siste liker jeg veldig godt . Denne er just.bar fra 50 -70 så det er mulig jeg har bra nok utstyr men liker og prøve forskjellig bare for og utvide litt viten.

Men skal innrømme at det kan bli en Mathews om litt men mange av de som ligger i mitt prisleie er litt gamle og har dårlige justeringsmuligheter men må skifte komponenter for tilpassning derfor går jeg for buer med enkel justering.

Link to comment
Share on other sites

Mathews Helim er værtfall Mathews sin 20 års jubileums modell

og er den letteste buen på markedet den strutter av kvalitet og komfor

noen buer er slik at de føles tyngre som man drar ikke Helim den har en jevn og fint drag helt opp til let off

og senke den ned igjen er akkurat likt noen buer ruller til de plutselig skyter ned mens Helim

har et fint drag ned :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Vendetta xs er ein meget god bue. Kona mi har ein og fleire av mine kompiser har den. Den buen slår mange langt dyrere buer både på skytekomfår og hastighet, veger ikkje så masse den heller, 3,95lbs. Kjøp ein 50-60lbs, så dekker den både 3d og jakt.

 

Ja det er 50 -60 jeg skulle ha hatt men denne jeg har kommet over er 60-70 men det med og komme under 60 er vel ikke og anbefale vel og event. utskifting til lengre bolter er vel kanskje en tvilsom tanke men andre buer som har større just.spenn har jo bare lengre skruer så derfor slo tanken meg derfor la jeg ut spørsmålet :?:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...