Jump to content

Aktive i Stavanger\Rogaland?


CorporalClegg

Recommended Posts

Hei. Ny i forumet, og ny innen bueskyting, men planen har vært der i mange mange år... Nå ble det en brukt recurve i første omgang her, og en compound barnebue til guttungen slik at jeg har iallefall en treningspartner. Men går nok ikke lange tia før en compound er på vei til meg selv også (må bare bestemme meg for hvilken først, er jo en jungel av meninger der ute...planen var egentlig Martin Archery Exile men noen slakter den og andre roser den i skyene....) Målet er jakt i utland\innland (om prøveordningen kommer) når treninga og treffsamlingene tillater meg å vurdere det. Regner med det kan være år frem i tid, men det vil tia vise.

 

Men nok om meg; tråden ble starta for å høre om det finnes aktive her i Rogalands-området? Bor på Jørpeland, en liten by over fjorden fra Stavanger. Kunne svært godt tenkt meg å besøkt en eller annen med litt peiling på dette før jeg handla, sjekka dravekt og slikt og fått tips fra annet enn nettforum der personlige meninger styrer svara like mye som erfaring ;) (jada, personlige meninger kan styre mye face too face også men du ser iallefall hvem du snakker med da) Brenner i fingrene etter å bestille compound, men gidder ikke hive 6-7 høvdinger ut døra uten å vite litt hva jeg skal vektlegge. Så hvis noen her har lyst på en bueprat en helgedag, og bur innenfor en 5-6 timers biltur t\r fra Stavanger, så hadde det vært kjekt å tatt turen i løpet av nærmeste fremtid for å fått sett litt hva dette går i.

Link to comment
Share on other sites

Tydeligvis få Rogalendinger her inne ja, mange visninger på tråden men ingen svar hehe :). Fant en bueskytterklubb i Stavanger, får besøke dem en dag å ta en bueprat. Usikker på om noen der driver med eller trener for jakt. Så får jeg heller øke "aksjonsradiusen" mtp. buejaktprat\buejakt-trening, fikk iallefall meldt meg inn i NBJF så jeg kan følge med hva som skjer der.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...