Jump to content

Klasseføringskort?


Blinkskytter

Recommended Posts

Jeg er ny på dette og lurer litt på Klasseføringskort for skyttere som aldri har skutt jaktfelt før.Jeg gikk inn på jaktskyting.no og trykket på der det står registrer ny skytter(er medlem NJFF).Der tok jeg det som selvfølge at jeg skulle registrerte meg i jegerklassen,men kan en ny skytter registrere seg i sporterklassen når en aldri tidligere har deltatt på jaktfelt?Prøvde å gå tilbake på den linken igjen og trykket inn medlemsnr. mitt og fikk da beskjed at jeg allerede er registret.

Kan en eventuelt hoppe fra jegerklassen og så til sporterklassen?

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Hvorfor i all verden skal du begynne rett i sporter når du aldri har skutt jaktfelt før ? Det ville da være en bra erfaring og ta med seg erfaringer fra jegerklassene først før du begynner og blande deg med sporterkara ? Der vil det jo være betydelig sterkere konkuranse :!:

Link to comment
Share on other sites

uansett om en skyter i jeger eller sporter klasse så vil det bli hard konkuranse i a klassen. men jeg ville nok tatt et år i jegerklasse c og fått erfaringer før en vurdere noe anna,en skyter seg fort opp i klasser om en skyter greit.mange ganger så synes jeg kansje at poenga for og gå opp i A klassene er noen poeng for snill.har veldig lett for og stagnere om en går for fort opp.poenga fra 136-40 i jakt og 142-46 i sporter er ikke lett og få med seg gjemt hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i all verden skal du begynne rett i sporter når du aldri har skutt jaktfelt før ? Det ville da være en bra erfaring og ta med seg erfaringer fra jegerklassene først før du begynner og blande deg med sporterkara ? Der vil det jo være betydelig sterkere konkuranse :!:

Konkuranse er vel ikke negativt? Har ikke skutt jaktfelt før,men har skutt med våpen siden jeg var 11 år gammel og nå nermer jeg meg 42 :) Men fordi om eg ikke har skutt jaktfelt før så betyr det ikke at jeg ikke kan skyte vettu :) Og konkuranse er midt i blinken for meg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...