Jump to content

Børsemakertjenester hos Beveren sport


Kroken

Recommended Posts

Aner ikke hvordan børsemakeren dems er.

 

Men folkene i butikken ellers er bare +++ Sendte de en forespørsel kl 8 på kvelden en dag. Satt på dataen litt senere på kvelden og kl halv 11 på kvelden fikk jeg en mail fra de med svar på det jeg lurte på. Ringte de dagen etter med detaljene og etter posten hadde surret med pakke og søknader så sto jeg med børse etter 5 dager.

 

Det er bra i mine øyne.

 

Sorry litt OT men måtte få det frem :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ikke store jobben dette her men :

 

Vi kjøpte 2 rifler der. Den ene fikk kutta noen cm av løpet og ble gjenget opp for demper, den andre ble kun gjenget opp.

2 rifler ble bestilt en tirsdag kveld tror jeg det var og ble hentet på fredag midt på dagen ferdig som avtalt.

Mi børse var den som fikk kappet løpet og jeg har en cm eller to endring av treffpunkt rett ned når jeg monterer demperen, en annen lokal børsemaker som jeg har hatt børsa innom mente kroning og gjenging så bra ut. tror jeg betalte 2800,- for atec maxim og jobben.

 

en annen ting som er verdt og nevne er at når våpenkortet ikke hadde dukket opp etter 6-7 måneder (papira viste seg å fortsatt være på det lokale våpenkontoret som beveren sport bruker) og det var klart for en sverigetur ordnet han alt med mitt lokale våpenkontor iløpet av timer. hadde våpenkort i postkassa iløpet av 2 dager, veldig fornøyd med det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har alltid opplevd meget god service hos Beveren Sport! Erik (som driver butikken) er svært hjelpsom og serviceinnstilt. Jeg vet ikke hvem som utfører børsemakerarbeider for ham, men jeg vet at dersom det skulle vise seg å være noe man ikke var fornøyd med så vil helt sikkert Erik ordne opp i det. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært hos Beveren Sport jeg også for å studere dobbeltrifler. Når fohandler skal selge våpen av denne typen forventer jeg at forhandler kjenner til hvilken ammo børsene er regulert med !

Han hadde ikke peiling på regulerings ammunisjonen brukt til de 3 dobbeltriflene jeg tok tak i, noe som gjorde meg veldig skeptisk på fremtidig handel.

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Er det noen her inne som har erfaring med børemaker tjenestene til Beveren sport? Hvordan er kvaliteten på arbeidet, bruker de en ekstern børsemaker som dere kanskje kjenner navnet på osv...

 

Jeg kjenner ikke navnet på hvem som utfører børsemaker-tjenester for Beveren, men jeg har levert våpen der både for og få kappet/montert lyddemper, beddet og frest/montert kikkertmontasje. Jeg har ikke noe og klage på hverken når det gjelder utførelse eller leveringstider på noe av det som er utført for meg.

 

Og når han i tillegg har hyggelige priser og er kjapp til og skaffe det han evt ikke har (han har mye...), så har ikke jeg noen problemer og anbefale folk om og ta seg en tur eller telefon til Erik :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...