Jump to content

Diesett 308win gis bort til trengende


Nord

Recommended Posts

I lys av god kammerånd, tenker jeg å gi bort et diesett.

Det er ikke mye, men om jeg kan hjelpe en førstegangslader litt på vei blir jeg glad.

 

Det er her snakk om et Lee diesett. Det ser ikke pent ut, men det fungerer i aller høyeste grad, og lader patroner den dag i dag.

 

Hjelper gjerne deg som har ladesett, men kanskje ikke diesett.

Dersom du bor i nærheten hjelper jeg deg gjerne igang med ladingen.

 

Før opp Her i tråden med begrunnelse.

Avgjørelse blir tatt Ila. Romjulen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må vel føye meg inn i rekken av brukere som kunne trengt seg et slikt diesett.

Jeg har et LEE laddesett,men mangler die for 308.

Jeg var så heldig å få et ubrukt Lee laddesett fra pappan til en kompis,men det var dier til 357 med.

Jeg fikk settet hvist jeg laddet 400 stk 357 til han(Han sendte med alt jeg trengte,samt laddedata)

Men jeg har dessverre ikke noen i nærområdet som jeg kjenner som ladder. Å jeg tørr rett og slett ikke starte uten kyndig hjelp fra en som kan dette.

Jeg jakter rev med min 308,å er foreløpig avheng av at"min"våpensmed ladder for meg,men det blir ikke så billig som å ladde selv.

 

Ser du har nic Nord..holder du hus i nærheten av meg,så sier jeg slik Ole Brum sa:"Jatakk begge deler" Både dier og kurs :)

Link to comment
Share on other sites

Er vel litt i overkant å definere meg selv som trengende, men trenger sårt ett diesett til 308win. Har akkurat handlet 308 hylser og skal kjøpe ladesett. Videre er jeg også kunnskapstrengende, tar jeg ikke helt feil bor du i nærheten av meg, (Larvik her). Ingenting hadde vært bedre enn å spare noen kroner på diesett samt få kunnskap med på kjøpet. PS har fremdeles enn annonse liggende på kjøpsiden her angående ladepresse...

Link to comment
Share on other sites

Etter litt grubling har jeg kommet frem til hvem jeg synes skal få diesettet.

 

Alle untatt denne har enten ikke presse, eller de har mulighet til å få ladet andre kaliber, og komme igang med ladingen.

Jeg lar derfor diesettet gå til den søm sitter med presse, uten muligheter til å få brukt den.

 

Så, hvis thomasmart sender meg adresse på PM, så dukker det straks opp i postkassa. :-)

 

 

 

Mvh

Petter N

 

 

 

 

 

 

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...