Jump to content

Silma Kombi 12/76-7x57R erfaring ? eller annet forslag?


Mr.Macleod

Recommended Posts

Heisann godtfolk!

 

Jeg var innom xxl i går og prøvde en ca 10 hagler og kombier. Da jeg som ny jeger la et tidligere inlegg om hva folket anbefalte av kombi og hagle ble jeg så usikker at jeg takket ja til begge deler :D

 

Jeg testet først baikal taiga, men mekanismen var tungvindt og jeg syntes den var noe dårlig balansert, men da fikk jeg prøve en Silma Kombi 12/76-7x57R. Denne var perfekt størrelse og føltes riktig. Denne skulle jeg få for 8500 siden den hadde vert hos børsemaker for å fikse noe men stiftene og hadde da fått et par riper i stokken som er ubetydelig for meg, den har aldrid vert skutt og er helt ny..

 

Men er det noen som har erfaring med denne ? den har 3/4 trangboring og jeg kan vell ikke skyte stål da ? har heller ikke funnet riflestigningen på denne. Burde jeg være skeptisk med tanke på den har vert hos børsemakeren ?

 

takker for svar (helst ontopic)

Link to comment
Share on other sites

Tja det er jo en fin pris på den, koster den ikke 11 egentlig?

Jeg har samme kaliber og fornøyd så lang. Selv om du får redusert pris så er det vel ikke avkortning i garantien? Har aldri prøvd det våpnet selv men har en sabatti og det er vel i samme prisklasse, så hadde jeg vært deg så hadde jeg slått til :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...