Jump to content

En stor takk til Jaktdepotet.


Mas-36

Recommended Posts

Jajaja jeg vet det finnes masse tråder om Jaktdepotet men jeg vil med denne tråden vise at jeg er en fornøyd kunde.

 

For noen uker siden så bestilte jeg noen kuler fra de. Bestilte på onsdag. Torsdag fikk jeg mail med beskjed om å sende kopi av våpenkort og legitimasjon. Mail med våpenkort og legitimasjon ble sendt på torsdag kveld etter jobb. Fredag morgen fikk jeg beskjed om at det var i orden og de skulle sende på mandag. Onsdag uka etter tikket en sms fra posten inn om at pakken fra depotet var fremme.

 

Det kaller jeg service og rask levering.(raskere enn hos hjemmelading.no)

 

Dette har skjedd nesten alle ganger jeg har bestilt fra de. Kun engang det ikke har skjedd sånn her og da var det posten som rotet bort pakka og sendte den tilbake til de istedet for til meg :evil:

 

 

Så takk til dere på Jaktdepotet i Drammen. Jeg kommer til å handle mere hos dere.

Link to comment
Share on other sites

1 uke med 2 dager posten tar fri syns ikke jeg er så ille jeg da. Hadde jeg ringt og sendt kopiene på onsdag hadde jeg sikkert fått de før helga også.

 

Men så har jeg det heller ikke så travelt at jeg må ha alt nå med en gang. Kun våpensøknader jeg er slik.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo helt supert. Sist jeg bestilte noe derfra, så tok det 4 dager. Bestilte noen deler fra Canada en mandags kveld Norsk tid. Delene kom på døra onsdag morgen - det kaller jeg kjapt. Fikk for noen uker siden en stor pakke fra USA, og det ble bestilt en torsdag og jeg fikk det torsdag uka etter. Så posten kan være kjapp om de vil - tollen også for den del :) Og han Trond Alvestad leverer rimelig raskt han også - skjeldent mer enn 6 dager ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...