Jump to content

winchester sx3 links?


joakim88

Recommended Posts

Ska ha meg ny hagle til neste års sesong, og vil ha noe som ser litt kult ut og gir deg det man betaler for. Har sett på winchster sine sx3 modeller, men kan ikke finne i links? Noen som vet mer om dette?? Har vært en tur på g-max, de selger disse våpnene, men virket ikke serlig intreserte i å hjelpe meg....!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ska ha meg ny hagle til neste års sesong, og vil ha noe som ser litt kult ut og gir deg det man betaler for. Har sett på winchster sine sx3 modeller, men kan ikke finne i links?

 

I ekte links er ikke SX-3 noen mulighet.

 

Om jeg ikke husker feil er det bare Churchill x 4, Benelli x 2, Fabarm x 6 som leverer ekte links 1/2 auto hagler med utkasteråpningen på rette siden for dere som har koblet feil ledearm :winke1:

 

Alle moderne hagler med shims kan justeres til å få ok links stokk og bytte veien på sikringen, men fortsatt er åpningen mot ansiktet om dere skulle være uheldig å skyte med obstruksjons i løpet.

Link to comment
Share on other sites

Er du ute etter det lille ekstra kjøper du ikke winchester! Da kjøper du heller noe med utkastet på rett side for deg som linksskytter. Har selv Beretta med snudd kolbe og sikring, men er drittlei. Å få kruttslam i trynet på leirduebanen!

 

Remington har også levert 11-87 i links, kan finnes hos noen butikker. Ellers er du nok begrenset til utvalget i innlegget over. Skulle gjerne hatt en Benelli selv!

Link to comment
Share on other sites

om du går sx3'en så spiller ingen rolle om du velger red performance eller comp. Begge er like bra våpen. Tror ikke du vil ha noe problem med at utkasteren er på feil side, selv om det ikke et 100 % optimalt. Puss av sx3'en går veldig raskt. søk på YouTube sx3 cleaning så får du instruks servert på fat :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...