Jump to content

Demontering fremre sikte/korn Glock


Ken Adams

Recommended Posts

Glock 19 Gen4.

Handlet meg noen pipeskruetrekkere fra Biltema i dag, de hadde ett sett som jeg håpet skulle dekke inn så jeg kunne lossne på fremre siktet på Glocken.

Noen som VET vilken størrelse det er på denne skruen? Jeg TRUR det er 4,5mm.

Videre er de tnoen som har noen tips på verktøy for og lossne dette? Er ikke plass til så mye mellom skruen og sleidens fremre del (like over pipa) så skallBiltema pipene funke må den modifieres, dvs verktøypipa må kunne gripe fatt i skruen umiddelbart og så må jeg slipe ned godset.

 

Eller finnes det noe spesialverktøy til salgs som ikke koster skjorta? Eneste jeg har sett er til de gamle siktene som sitter fast på annen måte.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Gammal tråd!Skal demontere forsikte på Gen3 Glock19. Tidligere eier har satt på ett såkalt nattsikte som jeg ikke treffer hverken dag eller natt :evil:

På med orginale Glocksikter for det funker snus her. Men trenger verktøy for å demontere. Har du flere av dette spesialverktøy Espen? :oops:

Eller noen som kan tipse meg om noe billig? De som jeg har sett koster skjorta nesten...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...