Jump to content

Mye søl ved spising


fredrik

Recommended Posts

Hei hei

Har en boxer på 2 år nå, og boxere sikler og søler mye... Men lurer på om det finnes noen fikse løsninger på dette?

 

Gir jeg han tørrfor så ligger dette utover hele kjøkkengulvet etterpå. Han spiser liksom bare det som er i skåla.

 

Gir jeg han V&H så er dette klint utover store deler av gulvet, og gjerne oppetter veggene! Hehe

 

Jeg har i dag tatt dobbeltsidig tape og tapet skåla fast i bakken. Dette hjalp noe med V&H (som han får mest). Men kunne tenkt meg en eller annen innretning som skåla står på, og som har en "skjerm" som går oppover langs veggen, for å hindre søl. Denne ville vært enkel å slengt inn i vaskemaskina eller vasket for hånd.

 

Noen tips? :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har to ganske dype metallskåler som står i et stativ. Med disse blir det ganske lite søl med boxeren min, hvertfall. Husker ikke hvor disse ble kjøpt, men mener å ha sett diverse utgaver flere steder. Går fint å slenge disse i maskinen.

Link to comment
Share on other sites

Ja det var ikke dumt!

 

Jeg har skaffet et par plast-skåler fra Ikea. Disse er forholdsvis høye, men ikke høy nok.

 

Jeg har funnet ut at jeg trenger skåler med brattest mulig vinkel på kantene, samt at de står i stativ, sammen med vannskåla. På denne måten suser ikke skåla rundt over alt under spising..

 

Så om noen vet hvor dette kan kjøpes, så hyl ut :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...