Jump to content

Fuglejakt i Nedre Eiker / MJFF


Kimmern

Recommended Posts

Har i dag kjøpt jaktkort for fugl i terrenget til MJFF, men forhandler av kortet har ikke fått beskjed om grensene av MJFF :shock:

Noen som har oversikt over grensene til dette jaktterrenget? MJFF svarer jo ikke på hverken mail eller telefon... :x

 

Legg gjerne inn bilde av kart med grenser tegnet inn

Link to comment
Share on other sites

Nå er vel ikke mjøndølinger kjent for og ta det med grenser så nøye :lol:

 

Det var en spøk men jeg kan dessvere ikke hjelpe deg.Jakter på naboeindomen og her er det godt med både storfugl og orrfugl så du har noe og se fram til. Kom nettopp hjem fra en liten kveldstur så 3 orrhaner 5 tiurer og skøyt ei røy :D

Link to comment
Share on other sites

hei sitter og lurer på og bli sidemedlem i mjff for å få kjøpt meg kort der i helga da terrenget jeg pleier jakte i er fredet pga elg jakta. er veldig nysgjerrig på terrenget, noen som kan si meg noe om bestand osv? er det stort jakt press der? liker ikke gå i kø , lurer på hvordan det ligger det an ?

hilsen irsk setter og ivrig eier.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg ikke vært i terrenget, men utifra gjenpartene til forhandlern i "jaktkort-blokka" så tyder det på en del jegere. Og det var visst mest kort på fugl som var solgt. Men hadde jo vært fint om jegere som faktisk har vært i terrenget i høst kan si noe om dette! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har nå fått kart over terrenget. Må si jeg er lite imponert over MJFF sine nettsider, siste oppdatering er vel et par år siden. Og når man legger ut e-post adresse på kontaktinformasjon er det jo fint om de gidder å svare på e-posten. Giroblanketten fikk de jo sendt ut rimelig kjapt, -værre med å få svar på et enkelt spørsmål...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...