Jump to content

Star Baikal IJ-27M1C og haglepatroner


pgrytnes

Recommended Posts

Hei,

 

Jeg har et spørsmål ang Star Baikal IJ-27M1C og haglepatroner.

 

Kan denne hagla brukes til følgende patroner:

 

Saga Maximum Sphero Tungsten 12/70 str 4 load 42g

Eley VIP Bismuth Magnum 12/76 str 3 load 46g

 

Hvordan er det i forhold til choker?

 

Av det jeg kan skjønne så er hagla godkjent for et trykk på 90Mpa…

Link to comment
Share on other sites

En annen ting;

 

Det står montert i 1/2 trangboring i løpet som går først og 1/1 trangboring i løpet som går sist.

 

Hva vil dere anbefale til støkkjakt på skogsfugl i slutten av sept? Lønner det seg å sette inn 1/4 i første løp og 1/2 i siste løp?

 

Hvis jeg gjør dette så unngår man jo også problemet med tunsten i full trangboring...

Link to comment
Share on other sites

Det er viktig at du testskyter hagla di med den ammoen du har tenkt å bruke på jakt! Stol ikkje blindt på choker og oppgitt spredning. Du må teste både for å sjekke jevnheit i skuddbilde men også for korleis nettopp di hagle samler eller sprer med den og den ammunisjonstypen. Gjer du dette systematisk, og gjerne i lag med ein jaktkompis med eit anna våpen, kan eg nesten garantere at de vil oppleve forskjellar.

 

Sjølv brukte eg fleire jaktsesongar (og mykje kroner) på å finne den optimale ammunisjonen for mitt våpen. Men det er vel verdt investeringa. Kanskje unngår du å stå der i skogen, smått forvirra etter nok eit "uforklarleg" bomskot, om du legg litt arbeid i dette.

 

Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...