Jump to content

Storviltprøven i Trondheim, for sent?


Sindrev

Recommended Posts

Jeg har nylig flyttet til Trondheim. Og har tidligere i sommer trodd at jeg ikke fikk tid til elgjakt i år pga jobb, så har dermed ikke vært på banen og skutt noe i år. Nå ser det ut til at jeg får meg fri alikevel.

Så det jeg lurer på er om hvilke baner i Trondheim og omegn som fremdeles holder trening og skyting til storviltprøven? Og evt åpningstider til disse?

 

Leita litt rundt på nettet etter dette, og fant ut at Nidaros jaktskytterklubb hadde avsluttet skyting til storviltprøven for i år, ble dermed litt urolig pga dette.

Link to comment
Share on other sites

Slenger meg på denne også! Fikk ikke rifla i hus før i går og fant ikke noen åpne baner å legge inn de obligatoriske 20+20+5, men fikk skutt inn rifla hos Nidaros Skytterlag som var til veldig god hjelp, men ikke kunne godskrive treningskudd. Så derfor er min plan å dra til Nidaros Jaktskytterklubb i dag for å ta første 20 treningskudd, men da er jeg avhengig å få tatt selve prøven og de siste 20 en annen bane i Trøndelag, noe som setter meg i samme posisjon som trådstarter.

Siden det må fordeles på to dager så er i dag grei, men hvor er det åpent i morgen, evt neste uke? Levanger ble nevnt? Melhus er stengt. Orkdal er vel også stengt. Klæbu? Malvik? Selbu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...