Jump to content

Avtrekksvekt for justering av avtrekk


cvatican

Recommended Posts

Jeg er på jakt etter en avtrekksvekt som jeg kan avlese hva vekten er. Behøver ikke være svært nøyaktig da det skal være mer for å se hvor jeg ligger. Tenker på typen fiskevekt for å beskrive hvordan de pleier å se ut.

 

Jeg vet at bla Lyman og RCBS hadde slikt før her i Norge, men har ikke sett noen her som har det nå.

 

Får å se om jeg holder de normerte vektene har jeg dem med stor nøyaktighet

 

Er takknemlig for svar

cvatican

Link to comment
Share on other sites

..moro med hjemmesnekra avtrekksmålinger(:...men, klarer ikke helt å dy meg, når du selv nevner Lyman..

 

http://www.ebay.com/itm/Lyman-Electronic-Digital-Trigger-Pull-Gauge-7832248-NEW-/120744874572?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c1cf4924c

 

denne koster 998kr i Norge. kjøper man den på Ebay får du den hjem for ca 400kr..har brukt den mye, helt suveren..kjapp og enkel.. :)

løse avtrekksvekter på Børselars koster 1300kr eks frakt........ :|

Link to comment
Share on other sites

..moro med hjemmesnekra avtrekksmålinger(:...men, klarer ikke helt å dy meg, når du selv nevner Lyman..

 

http://www.ebay.com/itm/Lyman-Electronic-Digital-Trigger-Pull-Gauge-7832248-NEW-/120744874572?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c1cf4924c

 

denne koster 998kr i Norge. kjøper man den på Ebay får du den hjem for ca 400kr..har brukt den mye, helt suveren..kjapp og enkel.. :)

løse avtrekksvekter på Børselars koster 1300kr eks frakt........ :|

 

har denne vekten selv, fungerer perfekt! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...