vådeskudd Posted July 21, 2011 Posted July 21, 2011 Hei! Som emnet røper, så lurer jeg på å få gjenget opp min Browning Buckmark URX STD for montering av lyddemper, og lurer i den sammenheng på om noe har en våpensmed å anbefale? Fortrinnsvis i Oslo. Tar også i mot erfaringer fra de som har samme våpen og gjort denne jobben
jarex Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Jakt og Friluft har en VELDIG dyktig børsemaker men da må du desverre sende den til dem da
ahmer Posted July 23, 2011 Posted July 23, 2011 Jeg har en Browning Buckmark URX med lyddemper. Kjøpte den på Jakt og Friluft, og fikk også arbeidet gjort der. Lyddemperen er en A-TEC CMM 6 Rimfire. Den fungerer veldig bra, det er kun den mekaniske lyden av pistolen som høres når en skyter. Jeg synes Jakt og friluft gjorde en veldig bra jobb med den. Pistolen blei gjenget opp, og fremsiktet flyttet litt bakover. Men jeg bruker den desverre nesten aldri da jeg stort sett skyter praktisk med 40 S&W...... /Fredrik
vådeskudd Posted July 23, 2011 Author Posted July 23, 2011 Jeg har fått et tilbud på gjengingen til 1000,- (Prisen på gjengejobben er med kroning av munningen) og for demper kr 600,- for A-Tec eller kr 500,- for Sako. Dette tilbudet er fra Internsport i Bogstadveien. Noen med anbefalinger på A-Tec vs Sako, og erfaringer med børsemakeren som Intersport Bogstadveien bruker? Er prisene her helt OK?
jarex Posted July 23, 2011 Posted July 23, 2011 Prisen er ikke noe og si på, Sako demperen fungerer veldig bra på Rifle, men A-tec er nok bedre på pistol.
Recommended Posts