dreagle Posted July 18, 2011 Posted July 18, 2011 Etter endelig å ha fått den berømte fingeren ut skal 12-takkeren fra i fjor på veggen. Imidlertid trenger jeg et skjold å montere på som ikke koster skjorta. Kan gjerne ta overflatebehandling selv. Hvor kan slikt kjøpes?
STUBBERUD Posted July 19, 2011 Posted July 19, 2011 De fleste utstoppere og våpenforhandlere har gevirskjold til salgs. Nils-ole
PederR Posted July 19, 2011 Posted July 19, 2011 Hei. her hjemme lager vi skjolda selv og ordner dem slik vi vil ha dem kan høre om vi kan få lagd et til deg
STUBBERUD Posted July 19, 2011 Posted July 19, 2011 Her er det bare å slå til! Østerdølingene kan sakene sine Nils-Ole
dreagle Posted July 21, 2011 Author Posted July 21, 2011 Dæven! Takk for responsen! Takker gjerne ja til et skjold fra Østerdalen , men er ikke de litt små til en hallingelg? Seriøst. se hva du får til og hva det koster så slår jeg til!
PederR Posted August 3, 2011 Posted August 3, 2011 hei. har ikke fått laget noen plate enda pga har litt for med utstyr til det jeg skal bruke. så tar nok ei bitta lita stund til. skal bare få tak på ei plate som jeg skal ta å skjære ut plata de ut av
dreagle Posted August 4, 2011 Author Posted August 4, 2011 Kjempemessig! Har vært ferie og generelt mas slik at jeg ikke har fått rotet meg til å ta mål. Fikk bleket skallen med bra resultat.
Recommended Posts