Jump to content

Skuffende oppførsel på kammeret.no


Adarma

Recommended Posts

Nok er nok..

 

Enkeltes oppførsel på kammeret er direkte usmaklig. Eksempel på ting eg har sett i det siste er: når et kammermedlem kjøper våpen X, forteller om erfaringer og hvor fornøyd han er, får han straks kritikk for å ikkje ha kjøpt våpen Y. Men det er jo ikkje uvanlig; i nesten alle diskusjoner dukker det opp personer som veit ALT om temaet/våpenet, og alle som er uenige blir straks stemplet som idioter og/eller uvitende. Under diskusjon om våpenrelaterte lover blir en person som overdriver sin kritikk av POD (la den som ikkje en eller annen gang har trykt "send" før man har tenkt og lest gjennom det man har skrevet kaste den første stein..), haglet anklager om alkoholproblem, div. sinnslidelser, etc., ingen som bare overså hans utsagn eller ba han pent om at han skulle telle til ti før han sa noe. En av de verste var en moderator.. Under en diskusjon der situasjonen i en pistolklubb dukket opp, der bl.a et medlem hadde tatt livet av seg, ble faktisk nevnte avdøde medlem beskyldt for å være en mobber og generelt svin.

Og det er berre et fåtall eksempel..

 

Enkeltes kreative bruk av hersketeknikker, totale mangel på respekt for andre og deres meninger (selv om vedkommende tar feil er det jo faktisk mulig å respektere hans meninger..) og en generell oppførsel som eg ikkje engang så da eg i sin tid jobbet i en barnehage er skremmende.

Men for å komme til poenget; krysser fingrene, håper flere tenker seg om før de svarer og teller sakte til ti før de trykker "send", og ikkje minst tenker litt over betydningen av ordet respekt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...