Jump to content

Moglegheit for å kaupe hjorteskankar


philrupp

Recommended Posts

Hei.

 

Er no i fasen med å kaupe bikkje, alpinsk dachsbracke. I samband med det har eg forsøkt å få tak i hjorteskankar som eg har tenkt å bruke i samband med trening av hunden. Har forsøkt litt rundt omkring, men har ikkje lykkast med å få tak i. Har høyrt med viltnemda og nokre hjortefarmar, men utan hell.

 

Lura derfor på om det var nokre her på forumet som hadde nokre liggjande og kunne tenkt seg å sende nokre min veg?

 

Ser at det er litt diskutera om bruk av skank i forhold til andre godbitar, men vil gjera eitt forsøk med skank, tenkte eg.

Link to comment
Share on other sites

Som du skriv: Mange meiner at ein fint kan trena uten skank. I alle fall i starten. Eg er ein av dei. Men på prøve skal det alltid vera ein skank i slutten av sporet.

 

(Sjøl brukar eg pølsebitar i sporet - men no blir vel ekspertisen irriterte på meg. Det viktigaste med skanken er vel at jegerstanden skal sjå at blodspor har også eit element av "vilt". Og no blir dei kanskje endå meir irriterte.)

 

Men gjer det du har tru på! Høyrer du om påkøyrt vilt, bør det vera ein sjanse. Kanskje hjå taxidermistar...?

 

Alpin dachbracke er ein interessant rase. Er vel kortdrivande?

Link to comment
Share on other sites

Er nok som de seier kanskje likegreitt med noko ana snacks, men trur eg likevel vil gjera eitt forsøk med å bruke skank.

 

Kortdrivande bikkje, ja.

Har eitt håp om å få den til kunne drive opp mot ein time, men det vil kun tiden vise.

Moro blir det uansett.

 

Er ikkje så mange av dei i Noreg, så no har eg moglegheiten til å sjå om det er nokon grunn til det. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...