Jump to content

stille inn avtrekk


Vulpicide

Recommended Posts

Kommer an på hvilken kunnskap en sitter inne med og ikkje minst hvilken rifle, noen er veldig enkle å justere andre må en ha en viss kunnskap for å justere.

Visst du skriver hvilken rifle du skal justere avtrekk på i overskriften får du nok mange fornuftige svar 8og noen mindre fornuftige :winke1: )

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Den A-bolten jeg hadde for noen år siden var det direkte avtrekk på og stilleskruen justerte kun vandringen på avtrekkeren. Ble anbefalt og ikke røre denne da den forandret på inngrepet mot sluttstykket og kunne gi uønskede avfyringer om dette ble for lite.

Jeg ble anbefalt og bytte den lille fjæren i avtrekkermekanismen, avtrekket fra fabrikk var på 1,5 kg.

Ble anbefalt og kjøpe dette settet fra Midway med løsere fjærer. http://www.midwaynorge.com/apps/eproduc ... mID=222337

Gjorde aldri dette så er litt usikker her om dette er 100% rett. Med dette sette forandrer man vist ikke noe på inngrepet, bare vekten på avtrekket. Sikkert noen som kan bekrefte eller avkrefte dette.

 

Hilsen GeSo

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm!!!

 

Nå ble jeg litt urolig. Fordi jeg har jo selvsagt akkurat skrudd litt på denne skruen her.. Jeg synes avtrekket har blitt litt bedre, men kanskje er det bare noe jeg tror?

Så siden det anbefale å ikke gjøre dette selv, burde jeg nå reise til en børsemaker snarest??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...