Jump to content

hvilken skytematte skal jeg kjøpe?


Roffa

Recommended Posts

Tenkte og kjøpe en skytematte / blink til min jaktbue. Noen som har tips på en av bra kvalitet?

trenger noe som stopper en kraftig bue som er skånsom mot piler. Den bør også være holdbar samt forholdsvis enkel og flytte med seg.

 

Ser det finnes masse forskjellige til salgs på nettet, men hvem av dem er "best".

Ønsker gjerne deres erfaringer på temaet.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Ta deg ein tur på postkontoret og spør om du kan på ein postsekk. Ta den med på ein butikk (samme dag som dei får varer) og fyll den med den plasten som er surra rundt pallene dei får varer på (trykk nedi så masse som du klarer). Eg har brukt min sekk no i 5 år, og den er like god. Lett å flytte på og enkelt å dra ut pilene.

Eg har syd inn to taustumper i hjørnene opp, slik at den kan henges opp i eit tre o.l :D

Aun Egil

Link to comment
Share on other sites

Eg skyter ein 70lbs x-force med 30" dralengde og da går heilt fint. Har fortsatt ikkje sett ein kjøpeblink som varer like lenge. Dei fleste kjøpeblinkene er fyllt med eit tøy stoff, noe som gjere at dei trekker til seg fuktighet så dei må lagrest under tak. Postsekk m/plast kan stå ute heile året. Du kan bruke nesten alle typer plast (ikkje armert, då sliter du med å få ut pila), men palle plast er gratis og fungerer heilt fint.

DU MÅ IKKJE SKYTE MED JAKTSPISSER PÅ DENNE BLINKEN.

Aun Egil

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...